понеділок, 11 листопада 2013 р.

Отже, це був ще один вікенд, що я мав цілковито вільним лише для мене. Я взяв 60-літровий рюкзак, моє звичайне спорядження та їжу для декількох днів. Оскільки я був би не проти морозів, я взяв також теплий полярна лисиця одяг, але повітря було більш теплим аніж, навіть, тиждень назад.
Так, у лісі досі виявлялось багато грибів: переважно грибів-моховиків і, на жаль вже значно менше моїх улюблених парасольок-грибів. Я не мав наміру витрачати час на пошук грибів навмисно, проте вони просто траплялись на моєму шляху.
Ліс зараз виглядає так як зовсім перед зимою, осінні кольори майже зникли вже, змінились на кольори брунатний та чорний. Проте мох є яскраво-зелений завжди.








Адже темнішає тепер рано, я мав намір бути біля вогнища довший час, мені було потрібно приготувати достатню кількість деревини. Вже у сутінках я мав справу з приготуванням їжі. Посмажив сардельки, гриби, і декілька картоплин. Небо хмарне, о 19 годині темно зовсім. Є час аби просто сидіти і дивитись як горить деревина, як згасає вогнище, і зрештою просто дивитись у темряву, усвідомлювати, що життя коротке. Мені подобається це відчуття.









Так, ліс хороше місце, де мертве і живе поруч. Вночі і вранці був дощ, я непогано виспався під його шум. Деревина була мокрою, тим не менш, соснове гілля горить залюбки.
















Немає коментарів:

Дописати коментар